zondag 30 december 2012

Kerstboom eruit....Trapje erin...

Vandaag de kerstboom en alle kerstspullen al opgeruimd. Normaal gesproken doe ik dat op 1 januari maar nu was ik er zo klaar mee en de kerstboom ook, die liet heel zielig zijn takken hangen zodat de kerstballen op de grond vielen, dus weg ermee.

Dus alles lekker opgeruimd en fris in huis, tijd voor verandering.
Ik heb al een tijdje een oud schilderstrapje (van mijn opa) op mijn werkkamer staan die ik al maanden wil opknappen. Hij is nu donkergroen met veel verfspetters maar morgen maak ik deze mat zwart met schoolbordverf. I love Black!

Een zwarte Word Banner besteld bij Een Nieuw Avontuur die ik erbij wil hangen en ik ga op zoek naar een lampje om aan de trap te hangen.
Hoe het er precies uit komt te zien zit wel al mijn hoofd..... Nu de uitvoering....
Het liefst nog dit jaar ;-)

Ik hoop in mijn volgende blog het eindresultaat te laten zien.

Ik wens jullie alvast een creatief en stylish 2013 toe.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten