donderdag 22 november 2012

Zwart Wit Styling.

Ik ben gek op teksten en dan vooral in zwart / wit.

Ik had nog wat zwarte fotolijsten liggen en de mooie tekst Confessions gekocht bij StoerinStyle, wat mooie kaarten die ik kreeg bij de VTwonen en een paar teksten uitgeprint van Pinterest en mooi gestyled tegen een muur gezet.

Wat mooie kaarsjes, een zwarte kralenketting, paar takjes uit de tuin, Basichus van BasiclabelS erbij gezet en het mooie plaatje is compleet. En voor de fun een klein wit hertje.

Straks als Sinterklaas weer vertrokken is ga ik er mijn sloophouten kerstboom, witte kerstengel en papieren kerstster aan toevoegen.
Je hoeft dus niet altijd veel geld uit te geven om je huis leuk te stylen.

En na de feestdagen print ik andere teksten of mooie plaatjes om het geheel weer een andere uitstraling te geven.

Simpel maar mooi!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten